Nejoblíbenější látkové plenky? Pop-in bamboo!

Rozhodli jste se pořídit pro vaše miminko látkové plenky, ale chcete, aby používání bylo co nejpohodlnější a nejjednodušší? Tak to určitě vsaďte na plenky Pop-in new gen bamboo.


Já jsem pro děti používala různé plenky, ale tyto byly jedny z nejoblíbenějších. Mohla jsem se na ně plně spolehnout a manipulace byla tak snadná. Vlastně jako s jednorázovkama. Tyto pleny v sobě obsahují savé jádro i nepromokavou vnější část. Výhodou je, že mají nastavitelnou  velikost pomocí řady patentek, takže jedny plenky vydrží na celé plenkové období. Savá část z bambusu toho zvládne pojmout opravdu dost, takže se nikdy nestalo, že by plenka provlhla.

modelka Barunka, 20 měsíců

Davídek, 6 týdnů
Měla jsem navíc několik vnitřních savých plenek, které schnou pomaleji, než vnější nepromokavé části. Tak jsem měla vždy dostatek plenek pro přebalování. Dále se dají dokoupit ještě savější noční plenky a přídavné vkládací plenky.
Popinky se vyrábějí v barvě bílé, modré, šedé a růžové nebo pak v pastelových, barevných a taky bílých sadách. Sady obsahují navíc i pytel na plenky nebo separačky, ale záleží, o jak velkou sadu se jedná. Každopádně sady vyjdou cenově velmi dobře.


Látkové plenky Pop-in bamboo můžete v sadách nebo jednotilvě, i s doplňky, koupit zde.

Máte zkušenosti s plenama Pop-in? Co na ně říkáte?

Žádné komentáře:

Okomentovat