Nošení dětí v elastickém šátku Moby

O tom, že chci své miminko nosti, jsem měla jasno už v době těhotenství. Kamarádka mi půjčila elastický šátek Moby. S pomocí plyšového medvídka jsem se naučila několik základních úvazů, jako je kříž s kapsou venku nebo kříž s kapsou uvnitř a těšila se, až budu moct nosit "naživo". 


V prvních týdnech šestinedělí jsem nošení začala zkoušet. Bohužel jsem nemohla nosit v tzv. kolíbce, protože dcerka měla diagnostikovanou nedovivinutou kyčel, tak jako mnoho dětí, takže musela mít široké balení a v takových případech se doporučují jen vertikální úvazy, které zaručují, že nožičky zůstanou roztažené.

O tom, že chci své miminko nosti, jsem měla jasno už v době těhotenství. Kamarádka mi půjčila elastický šátek Moby. S pomocí plyšového medvídka jsem se naučila několik základních úvazů, jako je kříž s kapsou venku nebo kříž s kapsou uvnitř a těšila se, až budu moct nosit "naživo".

První vázání bylo trochu neohrabané, ikdyž jsem vázala před zrcadlem, abych dobře viděla, jestli se mi někde látka nemotá. Ale brzy jsem se šátek naučila dobře uvázat a nošení jsme si obě skvěle užívaly. Je to úžasný pocit, mít miminko u sebe a přitom si třeba nakrájet jablko nebo uvařit čaj.
Nošení se mi tak zalíbilo, že jsme od třech měsíců přešli na nosítko Manduca, která se pro naši rodinu stala denním chlebem. Ale o tom zase někdy příště.
Tady je názorné video, jak šátek používat, jak vkládat miminko a na co si dát při nošení pozor.

Výhodou těchto elastických šátků je to, že miminko krásně obepnou, ale přitom nikde netlačí nebo neškrtí. A proto se mi pro nejmenší miminka zdají naprosto ideální. 

Ještě několik údajů o šátku:
  • šátek je vhodný do 15 kg dítěte. Protože je elastický, úvazy se po určité době trochu prověšují, takže je potřeba dotahovat.
  • délka šátku je 5,5 metru a šířka 60 cm
  • je vyroben ze 100% bavlny
Šátek Moby je k dostání zde.

Jaký máte názor na nošení dětí? Jak se vám líbí šátek Moby?

Žádné komentáře:

Okomentovat